جاده ارتباطی بین روستایی بن زرد – بادنگان در انتظار بهسازی و آسفالت

دنا نما/ امیدعلی بهمنیار: جاده ارتباطی روستایی بن زرد – بادنگان در بخش پاتاوه شهرستان دنا در انتظار بهسازی و آسفالت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ روستای بن زرد سفلی یکی از روستاهای پرجمعیت بخش پاتاوه در شهرستان دنا می باشد که در حد فاصل ۳۵ کیلومتری مرکز شهرستان دنا و ۵۰کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان واقع شده است.

روستای بن زرد دارای بافت تاریخی است و حد فاصل روستاهای بادنگان علیا، آبزار، ده شیرین، چناربرم ، بن زرد علیاء، دشت رز، خونگاه و آب سپاه است.

جاده ارتباطی که محل عبور و مرور و تردد روستاهای فوق و از وسط روستای بن زرد سفلی می گذرد خاکی است و  در چند سال گذشته توسط پیمانکار تخریب ولی بعد از گذشت چند سال جاده  ترمیم یا بهسازی نشده است و باعث گلایه و ناراحتی مردم این روستاها شده است.

باتوجه به اینکه مردم روستاهای بادنگان علیا و توابع  جهت ارتباط از این روستا عبور کنند  و به علت خرابی چندین ساله این جاده، مردم این روستاها باید مسیر فرعی دیگری را از بادنگان سفلی بطرف چناربرم و بن زرد و بادنگان علیاء را طی نمایند تا به روستای بادنگان سفلی و توابع برسند.

مهندس تاج امیری فرماندار  دنا در خصوص آسفالت این مسیر  ۸ کیلومتری اظهار داشت: با اعتباری که در شورای اداری وبرنامه ریزی شهرستان مصوب گردیده، این جاده ارتباطی در آینده نزدیک جهت عملیات اجرایی وآسفالت تحویل پیمانکار خواهد شد و مردم همچنان منتظر بهسازی وآسفالت این جاده شلوغ بین روستایی هستند واز خدمتگزاران خود انتظار رفع این مشکل را دارند.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.