دهه فجر فرصتی برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسل جوان است

دنانما: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و انتقال ارزش ها، خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب به نسل جوان است زیرا دوران پیروزی انقلاب را درک نکرده و اکنون نیز در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ حجت الاسلام سید جواد خاضع روز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایام الله دهه فجر یادآور رشادت ها، جانفشانی ها و حماسه های جاودان قشرهای مختلف ملت ایران است و باید هر سال باشکوه تر و پرشورتر از قبل برگزار شود.

وی بیان کرد: از مهمترین ارزش های نظام و انقلاب می توان به حمایت از محرومان و مستضعفان، استقلال و وابسته نبودن به بیگانگان، عدالت خواهی و مردم سالاری دینی اشاره کرد.
خاضع اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نوعی عبادت است و مدیران اجرایی نیز باید همواره خود را خادم مردم بدانند و برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب تلاش کنند.
وی عنوان کرد: دشمنان سعی دارند چنین القا کنند که جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد است و توانایی اداره کشور را ندارد که به لطف الهی این نقشه شوم نیز همچون سایر توطئه ها خنثی خواهد شد.
خاضع ابراز داشت: یکی از ویژگی های مهم نظام و انقلاب مردمی بودن آن است و مردم نیز به عنوان صاحبان اصلی انقلاب حضور گسترده و پرشوری در تمام صحنه ها دارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضور مردم نقش مهم و ارزنده ای در تداوم و اقتدار روزافزون نظام و انقلاب دارد و هر دوی آنها را بیمه می کند.
خاضع گفت: دو انتخابات مهم شامل دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال برگزار می شود و به کوری چشم دشمنان مردم تمام نقاط کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد حضور آگاهانه، حماسی و حداکثری در این دو انتخابات خواهند داشت.
وی بیان کرد: ‘تداوم و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری و همدلی و همزبانی دولت و ملت’ شعار ایام الله دهه فجر امسال است.
خاضع اظهار کرد: کمیته های ۱۹ گانه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و آیین نامه نحوه فعالیت آنها نیز ابلاغ شده است.
وی عنوان کرد: از مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود هر چه سریعتر گزارش عملکرد و برنامه های مدنظر خود را به طور مکتوب و یا مصور به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان ارسال کنند.
خاضع ابراز داشت: سعی شود که برنامه ها و مراسم های ایام الله دهه فجر امسال در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد مردم محور باشد و قشرهای مختلف مردم استان نیز در اجرای برنامه ها و مراسم ها مشارکت کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل و افزوده شدن کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد به کمیته های ۱۹ گانه ستاد دهه فجر این استان به منظور بررسی عملکرد و فعالیت دستگاه های مختلف اجرایی استان در ایام الله دهه فجر امسال شد.
خاضع افزود: پس از ایام الله دهه فجر امسال از کمیته های برتر و خبرنگاران فعال کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پوشش خبری برنامه ها و مراسم های دهه فجر این استان در مراسمی تجلیل می شود.
وی گفت: کمیته های ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد شامل تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، اصناف با مسئولیت اتاق اصناف، انجمن ها و هیئات با مسئولیت معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، ایثارگران با مسئولیت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشجویی با مسئولیت دانشگاه یاسوج، روستایی و عشایری با مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، بانوان با مسئولیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و فرهنگیان و دانش آموزی با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش است.
خاضع کمیته فضاسازی و تزئینات شهری با مسئولیت شهرداری یاسوج، قرآن با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی، کارگری با مسئولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مساجد با مسئولیت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، بسیج و نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه فتح، نهادها و سازمان ها با مسئولیت روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، همیاری و تشکل های مردمی با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره)، ورزش و جوانان با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان، فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از سایر کمیته های ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

جلسه دهه فجر یاسوج (۱) جلسه دهه فجر یاسوج (۲) جلسه دهه فجر یاسوج (۳) جلسه دهه فجر یاسوج (۴) جلسه دهه فجر یاسوج (۵) جلسه دهه فجر یاسوج (۶) جلسه دهه فجر یاسوج (۷) جلسه دهه فجر یاسوج (۸) جلسه دهه فجر یاسوج (۹) جلسه دهه فجر یاسوج (۱۰) جلسه دهه فجر یاسوج (۱۱) جلسه دهه فجر یاسوج (۱۲) جلسه دهه فجر یاسوج (۱۳) جلسه دهه فجر یاسوج (۱۴)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.