برخورد سواری پیکان با کامیون ایسوزو ۴ نفر را راهی مراکز درمانی کرد + تصاویر

دنانما: صبح امروز دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ در تصادف یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه کامیون ایسوزو راننده خودروی پیکان به همراه سه یرنشین راهی مراکز درمانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما: سرهنگ سیاهپور فرمانده پلیس راه استان ضمن اعلام این خبر گفت: امروز صبح ساعت ۷/۴۰ در کیلومتر ۷۰ محور یاسوج به اصفهان، یک دستگاه خودروی پیکان به علت عدم رعایت فاصله قانونی با یک دستگاه ایسوزو برخورد کرد که متعاقب آن هر ۴ سرنشین خودروی پیکان به شدت مجروح شدند.

وی افزود بعد از این تصادف یک دستگاه کامیون بنز نیز با پیکان سورای حادثه دیده تصادف داشت و راننده کامیون مقصر شناخته نشد.

سیاهپور به تصادف دیگری در محور یاسوج به اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین امروز ساعت ۶/۲۵ دقیقه صبح در کیلومتر ۶۰ محور یاسوج به اصفهان، جنب ایستگاه تقویت فشار گاز s2، یکدستگاه کامیون کشنده به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با گارد جاده و پل برخورد و واژگون شد که تلفات جانی و جرحی نداشت.

سرهنگ سیاهپور در پایان دو توصیه خطاب به رانندگان داشت: ۱- رعایت فاصله طولی نسبت به خودروی جلویی ۲- در هوای بارانی با سرعت مطمئنه و بدون از عجله و شتاب اقدام به رانندگی کنند.

تصادف محور یاسوج اصفهان (۲) تصادف محور یاسوج اصفهان (۳) تصادف محور یاسوج اصفهان (۴) تصادف محور یاسوج اصفهان (۵)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.