کسانی باید به مجلس راه یابند که دلسوز ملت باشند

دنانما:نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر پاتاوه به امامت حجت الاسلام پیمان مقدم خطیب موقت بر گزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛خطیب موقت جمعه در خطبه عبادی نماز با توصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی ،به نهاد خانواده از منظر اسلام اشاره وبیان کرد:خانواده از منظر اسلام دارای جایگاه وقداست ویژه ای است که قابل مقایسه با هیچ نهاد دیگری نیست.

وی به حدیثی از پیامبر خدا در همین زمینه اشاره و خاطر نشان کرد:خطری که در جهان امروز نسل بشر را تهدید می کند تقدس زدایی از کانون خانواده است وسران استکبار واستعمار که قداست خانواده مانعی اساسی در برابرمطامع و خواسته های نامشروع خود می بیند با همه توان تلاش می کنند در جهت تقدس همجنس-زوج های هم خانه گسترش فیلم ها وعکس های ضد اخلاق وزمینه سازی عملی فرهنگ تقدس زدایی از خانواده که مهمترین عوامل فروپاشی خانواده است.
امام جمعه موقت هدف جوامع غربی از تشکیل خانواده برای کسانی که قداست قائل نیستند را بهره از تمتعات جنسی دانست وافزود:اما نگاه قرآن کریم واحادیث اسلام چیز دیگری است ،وآن حکت ودلایل متنوع روانی –سازندگی اخلاقی –اجتمایی ودینی می باشد.
خطیب موقت جمعه در خطبه سیاسی نماز به مسئله انتخابات اشاره وگفت:کسانیکه پا به عرصه انتخابات می گذارند باید متخصص ومتعهد ومعتقد به مبانی اسلام وکارساز وکارگشا وطرفدار اسلام ناب محمدی ص باشند.
وی همچنین به سخن حضرت امام ره که فرمود: مجلس در راس امور است افزود:کسانی باید به مجلس راه یابند که دلسوز ملت باشند.رنج دیده ورنج کشیده باشد دردورنج پابرهنگان وفقرا را درک کنند ومعتقد به مبانی اسلام باشند.
حجت الاسلام پیمان مقدم به سالروز ۱۲ بهمن هم اشاره وخاطرنشان کرد:امام روح خودباوری واستقلال را در مردم زنده کرد.امام ما نمی توانیم را حذف وما می توانیم را احیا نمود؛به روح دینی وتقویت ایمان وآرمان های توحیدی اهتمام ویژه داشت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.