دعوت ۳ بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی + اسامی

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه بانوی فوتبالیست استان به اردو‌های تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ و ۱۶ سال کشور دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدس نوربخش اظهار کرد: سه بانوی فوتبالیست استان به اردو‌های تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ و ۱۶ سال کشور دعوت شدند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان کشور از ۳۰ بهمن الی ۵ اسفندماه در تهران مجموعه ورزشی آزادی آکادمی ملی فوتبال کشور در حال برگزاری است و خانم شبنم بهشت بازیکن ملی‌پوش استان در این اردو حضور دارد.

نوربخش ادامه داد: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال رده سنی زیر ۱۶ سال بانوان کشور نیز از یکم اسفندماه تا پنجم اسفندماه در تهران مجموعه آزادی و کمپ تیم ملی و آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است و فهیمه ارزانی و زهرا علیزاده دو بانوی هم‌استانی در این اردو حضور دارند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان ضمن ابراز خرسندی از حضور بانوان فوتبالیست استان در این اردوها، خواستار حمایت بیشتر مسئولان استانی از بانوان فوتبالی و ملی‌پوشان استانی شد و گفت: امیدوارم با پتانسیل و ظرفیت خوبی که این بازیکنان دارند شاهد حضور آ‌ن‌ها در ترکیب‌های تیم‌های ملی در مسابقات پیش رو و قهرمانی بانوان آسیا باشیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.