با حضور استاندار از رؤسای کمیته های ستاد دهه فجر استان تجلیل شد + تصاویر

دنا نما: جلسه تجلیل از دست اندرکاران و روسای کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر و یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، طی جلسه ای با حضور دکتر سید موسی خادمی استاندارکهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی از خادمان عرصه مراسم و مناسبتها تجلیل به عمل آمد.
سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این نشست با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در طول سال ۱۳۹۴ گفت با هم افزایی ، همفکری و همکاری اعضای محترم مجمع نمایندگان و صاحبنظران و فعالان عرصه مراسم انقلاب به لطف الهی شاهد برگزاری مطلوب مراسم در سال جاری در سطح استان بودیم.
وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات ها و مناسبت های مختلف تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام است.
سید جواد خاضع با اشاره به اعلام مواضع صریح شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برابر مسائل مهم کشور و جهان اسلام و برجسته کردن نقش مردم در خصوص این مسائل گفت: همواره این شورا با تکیه بر حضور پررنگ مردم در تظاهرات ها و برگزاری مراسم و نشست های تحلیلی تبیینی بر ایستادگی مقابل توطئه های دشمنان نظام و انقلاب تاکید کرده و با شناخت لحظه و نیاز ، کار و فعالیت مناسب با آن را انجام داده است.
دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با مشارکت خیلی خوب با ۳۴ میلیون نفر و ۱۲ هزار نامزد انتخاباتی کاری برجسته در حوزه داخلی بود که در کمال امنیت و سلامت پیامش را در سطح جهانی نشان داد و باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی شد.
استاندار با تقدیر و تشکر از مردم استان به خاطر حضور پر شور و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هفت اسفند ماه، تصریح کرد: با مشارکت ۸۰ درصدی مردم استان در انتخابات، کهگیلویه وبویراحمد استان دوم کشور شد که افتخار بزرگی برای این استان است.
خادمی افزود: با اینکه کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان هائی است که انتخابات در آن با رقابت سنگین، سخت، حساس و با مشارکت حداکثری و پرشور می باشد، اما با تلاش مجموعه دست اندرکاران انتخابات، هیات اجرائی، نظارت، بازرسی، عامل امنیتی و انتظامی و پشتیبانی، انتخابات به خوبی مدیریت و در فصای کاملا امن برگزار شد.
در ادامه این نشست از تلاشها و فعالیت های روسای کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر، اعضای مجمع نمایندگان و یاوران شورا در طول سال جاری با اهداء لوح تقدیر توسط استاندار محترم تقدیر به عمل آمد.

ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۲) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۳) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۴) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۵) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۶) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۷) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۸) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۹) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۰) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۱) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۲) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۳) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۴) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۵) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۶) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۷) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۸) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۹) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۰) ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۱)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.