در مراسم اختتامیه طرح بهسامان از ۳۵۰ دانش آموز و معلم گچسارانی تجلیل شد

دنا نما: قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تلاش مجموعه این شرکت برای تک رقمی نمودن نرخ تلفات انرژی در این استان در سالجاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، ” نادر جانی پور ” در مراسم اختتامیه طرح بهسامان در سالن شرکت نفت گچساران گفت: نرخ تلفات انرژی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۳ رقمی معادل ۲۴ درصد بود که این رقم در سال ۹۴ به عددی معادل ۱۲ درصد رسید.

وی با بیان اینکه در تلاشیم این نرخ را در سال اقتصادمقاومتی ، اقدام و عمل تک رقمی کنیم ، اظهارداشت: برای تک شدن این نرخ نیازمند همراهی تمامی مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان در سال گذشته بسیاری از شبکه های سیمی به کابلی در مناطق شهری و روستایی تبدیل و انشعابات غیرمجار فراوانی جمع آوری شد.

جانی پور از فعالیت فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش نرخ تلفات انرژی نیز خبرداد و خاطرنشان کرد: در آئین اختتامیه مراسم طرح بهسامان از ۳۵۰ دانش آموز و معلم شهرستان گچساران تجلیل می شود.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری برنامه های ویژه ای برای خدمات رسانی بهتر به مشترکان برق خود دارد.

مدیر آموزش سازمان بهره وری انرژی ایران نیز گفت: این سازمان در ۲۱ استان کشور فعالیت ویژه برای کاهش مصرف انرژی بعنوان یکی از اهداف سازمانی می کند.

” محمدحسن زربخش ” با بیان اینکه در سال گذشته آموزش های لازم برای ۵۲۰ هزار فرهنگی و دانش آموز در زمینه کاهش مصرف انرژی در سراسر کشور توسط سازمان بهره وری انرژی ایران انجام گرفت، اظهارداشت: در سالجاری این فعالیت ها دوچندان می شود.

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از خدمات شرکت توزیع نیروی برق این استان برای کاهش نرخ تلفات انرژی تقدیر کرد.

” اردشیر یاری ” گفت: همه باید دغدغه مصرف انرژی را داشته باشیم تا شاهد نگرانی های آینده در این حوزه نباشیم.

طرح بهسامان باهدف فرهنگ سازی در مصرف انرژی و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ، آموزش و پرورش استان و سازمان بهره وری انرژی ایران در گچساران برگزار شد و در پایان این آئین از ۳۵۰ دانش آموز و معلم گچسارانی تجلیل شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.