تحولات مثبت استان متاثر از انتقادهای سازنده خبرنگاران است

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از تحولات مثبت، اصلاح امور و تصمیم گیری های کلان در این استان متاثر از انتقادهای سازنده و مفید رسانه ها و خبرنگاران استان است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید موسی خادمی روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، افزود: هر چند که رسانه های این استان نوپا هستند اما با تلاش و همت بیشتر می توانند به جایگاه مطلوبی در کشور دست یابند.

وی بیان کرد: همراهی، تعامل و همکاری رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با مجموعه دولت در این استان رضایت بخش و قابل تقدیر است.
خادمی اظهار کرد: تاکنون نقدها، تحلیل ها و راهنمایی های ارزنده و مطلوبی از سوی رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از دولت و مدیران اجرایی این استان شده که کارساز و اثرگذار بوده است.
وی با اشاره به اینکه تخریب هیچ کمکی به رشد، توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد نمی کند، عنوان کرد: برخی از رسانه ها و خبرنگاران این استان گاهی اوقات اشتباهاتی دارند که انتظار می رود درصد اشتباهات خود را به حداقل برسانند.
خادمی جامعه رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد را فعال، پویا و پرتحرک دانست و ابراز داشت: رسانه ها و سایت های محلی این استان قابل رقابت با استان های مطرح و توسعه یافته کشور هستند.
وی افزود: سایت ها و رسانه های محلی کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از اوقات محل رجوع مردم و مسئولان اجرایی این استان بوده و اثرگذاری آنها چشمگیر است.
خادمی گفت: چنانچه رسانه ای مطالب غیرواقعی را منتشر کند بین مخاطبان بی اعتماد شده و محبوبیت و مقیولیت خود را نیز از دست می دهد و باید رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه مراقب باشند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.