طرح آمایش سرزمینی کهگیلویه و بویراحمد بازنگری می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آمایش سرزمینی این استان با هدف اصلاح برخی موارد بازنگری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی محمد احمدی اظهار داشت: با توجه به مهاجرت در برخی شهرستان‌ها و مهاجر پذیر بودن برخی مناطق استان و سرمایه گذاری‌های عظیم در مناطق مهاجرت کننده، آمایش سرزمینی با هدف جلوگیری از هزینه‌های اضافی و برقراری عدالت در این زمینه بازنگری می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالعات طرح آمایش سرزمینی کهگیلویه و بویراحمد بزودی نهایی می‌شود، عنوان کرد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با هدف کاهش مهاجرت در برخی شهرستان‌ها برنامه مدونی را تنظیم و اجرایی کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه کاهش مهاجرت بدون اقدام عملی و برنامه ریزی مدون امکان پذیر نیست، افزود: با شعار و حرف نمی‌توان مانع از مهاجرت روستائیان به شهر شد بلکه باید با نیازسنجی مناطق به خدمات مختلف و ایجاد اشتغال به سمت کاهش مهاجرت رفت.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بحث توازن باید مبتنی بر توازن سازنده باشد و این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کارم قرار دارد و در این زمینه نهایت دقت و نظارت صورت می‌گیرد.

احمدی با تاکید بر اینکه بیشتر دنبال تقویت استان هستیم، عنوان کرد: این سرزمین قابلیت فوق العاده‌ای در بخش‌های مختلف دارد که باید با تلاش و جدیت و همچنین در سایه تعامل و همکاری مسئولان و مردم از این ظرفیت‌های عظیم برای توسعه بیش از پیش استفاده کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.