چهارده مصدوم و یک غرق شدگی در ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد+عکس

دنا نما: سرپرست اورژانس ۱۱۵ گیلویه و بویراحمد از مرگ یک نفر بعلت غرق‌شدگی در چاه آب در سرگچینه دشتروم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، محسن جلیل با بیان اینکه این غرق‌شدگی در ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۳۱ تیرماه ۹۸ به مرکز ارتباطات یاسوج گزارش شد، افزود: متأسفانه یک نفر به علت غرق شدگی در چاه جان خود را از دست داد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ تصریح کرد: با اعلام این خبر بلافاصله  اورژانس پایگاه دشتروم به محل حادثه اعزام شدند.

جلیل با بیان اینکه این غرق شدگی آقای ۶۰ ساله ای بوده که در چاه آبی در سرگچینه سقوط کرده بود، افزود: بعد از بیرون کشیدن از چاه آبی چاه در مسیر راه به اورژانس تحویل داده بودند.

سرپرست اورژانس عنوان کرد: با توجه اینکه تکنسین‌های اورژانس در همان دقایق اولیه متوجه شدند که فاقد علایم حیاتی است احیا را شروع کردند و به بیمارستان انتقال دادند وی نیز ادامه داد: متاسفانه تلاش تکنسین‌های اورژانس بی نتیجه ماند و فرد غرق شده که آقای ۶۰ ساله ای بود جان خود را ازدست داد.

تصادف پنج خودرو با  چهارده مصدوم

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از دو فقره تصادف با ۱۴ مصدوم در منصور آباد دشتروم و دوراهی چناربرم خبر داد.

محسن جلیل عنوان کرد: دوشنبه ۳۱ تیرماه سالجاری با اعلام دو حادثه ویژه بالای پنج مصدومی  در دونقطه از محورهای مواصلاتی به استان به مرکز eoc دانشگاه علوم پزشکی بلافاصله اورژانس به محلهای حادثه اعزام شدند.

وی نیز بابیان در حوالی ساعت ۱۸ برخورد ۳ خودرو (ال۹۰، پژو، وانت بار) در منصورآباد دشتروم با ۷ مصدوم گزارش شد، افزود: در ساعت ۱۹ نیز در شهرستان دنا دوراهی چناربرم تصادف برخورد دو خودروی پژو با ۷ مصدوم به مرکز ارتباطات یاسوج گزارش شد.

محسن جلیل نیز ادامه داد: با توجه به اینکه در هر ۲ صحنه تصادف با هماهنگی eoc آمبولانس های اورژانس به محل اعزام شدند، و  ۵ نفر  بعداز خدمات پزشکی ارایه شده مداوای سرپایی و ۹ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

 تصادف دوراهی چناربرم تصادف دوراهی چناربرم

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.