۲۶ هزار نفر از ایثارگران فرهنگی تبدیل وضعیت شدند

«زهرا مظفر» امروز در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: ایثارگران از قداست و شان بالایی برخوردار هستند که توجه به خواسته ها و مشکلات آنان در زمینه های مختلف، نیازمند توجه بیشتر است.

به گزارش دنا نما، وی با بیان اینکه اشتغال فرزندان ایثارگر فرهنگی، درمان، بحث رتبه بندی ایثارگران و جانبازان حالت اشتغال و مطالبات معوقه ایثارگران از مهم ترین درخواست های مطرح شده ایثارگران فرهنگی استان بود، گفت: با توجه به قوانین و اسناد بالادستی و قانون خدمات جامع ایثارگران از همه ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری استفاده کنید تا شاهد رضایت مندی آنان باشیم.

مظفر به مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان تاکید کرد: از ظرفیت بند واو تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در زمینه توسعه و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جامعه ایثارگری در طرح سپاس استفاده کنید.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران گفت: بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، ۲۶ هزار نفر از ایثارگران فرهنگی تبدیل وضعیت شدند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران از برگزاری جلسات مستمر مشاورین وزار در امور ایثارگران در سطح کشور خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ مشاور وزیر در دستگاه های اجرایی وجود دارد که به مدت سه روز در هر استان حضور پیدا می کنند و ضمن دیدار چهره به چهره، مشکلات و درخواست های آنان را از نزدیک بررسی می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: همه پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی مرهون خون شهداست که در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران از همه ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد.

«حسنعلی عزت خواه» با ابراز خرسندی از نگاه ویژه دولت مردمی ایران قوی و مشاور وزیر آموزش و پرورش به موضوع ایثارگران، گفت: بیش از ۳۵ درصد کارکنان ستادی آموزش و پرورش استان از قشر شریف جامعه ایثارگری هستند.

وی افزود: آنچه در توان داشتیم برای رضایت مندی جامعه ایثارگری انجام  داده ایم و در آینده نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است در این نشست معاونین آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از موفقیت ها و مشکلات آموزش و پرورش بیان و خواستار انعکاس نیازمندی های آموزش و پرورش استان به وزارت جهت رفع آنان شدند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.