دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی: در دو سال دولت سیزدهم به اندازه ۸ سال دولت قبل برق تولید شد

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی گفت: در ۸ سال دولت گذشته ۱۰۰۰ مگاوات برق هم تولید نشد اما در دو سال عمر دولت سیزدهم با تلاش مهندسین و کارگران دو هزار مگاوات برق تولید کردیم.

به گزارش دنا نما، سید احمد عبودتیان در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلاتی که دولت سیزدهم در ابتدا با آن مواجه بود، گفت: یکی از این حوزه‌ها، صنعت برق بود، در ۸ سال دولت گذشته ۱۰۰۰ مگاوات برق هم تولید نشد اما در دو سال عمر دولت سیزدهم با تلاش مهندسین و کارگران دو هزار مگاوات برق تولید کردیم.

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت با بیان اینکه مسئله مردمی سازی یک ضرورت است، گفت: ادارات و فرمانداری ها منابع محدودی دارند که برای جذب این منابع مجبور هستند که دایم به استانداری وسازمان مدیریت برنانه ریزی مراجعه کنند یا در مرکز کشور حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: منابع انسانی و لجستیکی و مالی دستگاهها محدود است و اگر آنها را یک طرف ترازو بگذاریم و یک کفه ترازو مشکلات باشد شاهد یک ناترازی خواهیم بود بنابراین باید برای رفع این ناترازی از ظرفیت مردم استفاده شود که در این زمینه هم تاکنون کارهای خوبی انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه اصل ایجاد و پیروزی انقلاب توسط مردم و به رهبری حضرت امام(ره) بود، گفت: مردمی سازی حرف تازه‌ای نیست و بازگشت به عهد و زمان امام است.

عبودتیان با بیان اینکه حداقل در ۲۵ مورد از اصول قانون اساسی مردمی سازی تکرار شده گفت: روح بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر حرکت عمومی مردم است که رهبری فرمودند باید انجام شود.

وی با بیان اینکه در طرح مردمی‌سازی خود مردم آماده همکاری هستند، گفت: موانعی از جمله موانع قانونی و بروکراسی‌‌های اداری پیش روی طرح مردمی‌سازی است که در تلاش برای رفع آنها هستیم.

دستیار رئیس جمهور بیان کرد: در روستای سرخس حدود ۳۰۰ نفر از جوانان روستا سند توسعه روستا را تدوین کردند و بدون شک ان را اجرایی می کنند که این یکی از مصداق های مردمی سازی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سفر آینده دولت یک سفر استثایی برای کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: پروژه های خوبی در این سفر برای استان تعریف شده است.

این مسئول با اشاره با بازدید از کارخانه قند یاسوج و احیاء دوباره این کارخانه گفت: در دولت سیزدهم ۳ هزار کارخانه که شرایطی مانند کارخانه قند یاسوج داشتند احیاء و به چرخه تولید بازگشتند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.