دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات اسفند ماه برنامه دارد

مسوول نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات اسفند ماه برنامه دارد.

به گزارش دنا نما، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در جمع خبرنگاران گفت: همواره دو خطر عمده در کمین نظام سیاسی بوده است خطر دشمن بیرونی که شامل کفار و منافقین  و افرادی که بیرون از مرزهای اعتقادی ما هستند و دشمنان خارح از مرزها می‌شود.

مسوول نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود:خطر دیگری که نظام ما را تهدیدی می‌کند که در زمان امام حسین وجود داشت خطر اضمحلال درونی در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه سه راه برای جلوگیری از این خطر وجود دارد، گفت: راه اول این است که ذلیلانه و مذبوحانه تسلیم دشمن شویم که در ادبیات و منطق اسلامی جایگاهی ندارد و دیگری نرمش قهرمانانه است اما راهبرد اصلی اسلام در برابر تهاجم دشمن و خطراتی که اسلام را تهدید می کند جهاد و مقاومت است که  تنها مربوط به جهاد نظامی نیست و متناسب با مواردی است که کشور را تهدید می‌کند.

حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک با اشاره به اینکه برای جلوگیری از به خطر افتادن اسلام و اضمخلال در دین اسلام امام حسین خود را قربانی کرد و در این راه ایثار و مجاهدت کردند، گفت: در این شرایط دشمن تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ما راه‌اندازی کرده که می‌طلبد اصحاب رسانه در این جنگ حضور فعالانه‌تری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین در این شرایط مهم به فراموشی سپرده نشود، و حقایق و معارف دین در رسانه‌ها مطرح شود، گفت: به دلیل اهمیت موضوع انتخابات، مقام معظم رهبری چندین بار به موضوع انتخابات اشاره کردند و فرمودند” که این انتخابات آخر سال مهم است” بنابراین برای داشتن انتخابات خوب و سالم با مشارکت بالایی مردم برنامه‌ریزی صورت گیرد.

مسوول نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتخابات در همه نظام‌های سیاسی مردم سالار از جمله نظام اسلامی ما دارای  سه کارکرد است که ساز و کار لازم برای اعمال اراده سیاسی مردم تامین شود، دوم اینکه قدرت در پرتو انتخابات به صورت قانونی و مسالمت‌آمیز بین سلایق مختلف تقسیم می‌شود و سومین کار کرد اینکه هر چه حضور مردم پر رنگ باشد گویای قدرت آن نظام سیاسی و به منزله حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است.

وی به فرصت‌های پیش‌رو قبل از  انتخابات اشاره کرد و گفت: ارتباط با سازمان‌های اقتصادی مانند شانگ‌های و دیگر موارد می‌تواند فرصتی برای استفاده دولتمردان جهت تجارت و شکوفایی اقتصادی باشد.

حکمتی‌نیک بیان کرد: فرصت دیگری که ایجاد شده اینکه توانستیم از موج سنگین جنگ ترکیبی در سال گذشته عبور کنیم که مردم با رهبری مقام معظم رهبری از موج سنگین اغتشاش و آشوب‌های دشمن عبور کردند.

حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک بیان کرد: ضعف و تهدیدهایی هم وجود دارد که نگران کننده هستند هر چند موج سنگین اغتشاشات را عبور کردیم اما مواردی هم وجود دارد و ممکن است در آستانه انتخابات تشدید شود.

وی بیان کرد: تداوم روند افزایش قیمت و گرانی‌ها یک تهدید است و تا زمانی که این روند افزایش قیمت ادامه داشته باشد نگران کننده بوده و ممکن است مشارکت مردم را کاهش دهد که باید سر و سامان داده شود.

وی بیان کرد:دشمن تلاش می‌کند برای جبران شکست از برگ و خط تحریم استفاده کند و شکست خود را در جنگ ترکیبی جبران کند که هیچ کسی حق ندارد این نگاه دشمن را ترویج دهد.

مسوول نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اختلاف در درون جریان انقلاب تهدید دیگری است که می‌توان از آن نام برد،  جریان انقلاب گسترده و دارای سلایق متفاوت بوده و اگر چندگانگی ایجاد شود یک تهدید است که همه را به اتحاد و انسجام ملی دعوت می‌کنیم تا یک انتخابات پرشوری داشته باشیم.

۱ نظر

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    عرض سلام و احترام فراوان
    خدا قوت و عافیت خدمت همه شما دوستان خبرنگار و مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان


    ????????????????????????

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.