سردار خرمدل خطاب به خبرنگاران: تخریبی خبر نزنید و سلامت انتخابات زیر سوال نرود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران از آن‌ها خواست تخریبی خبر نزنند.

به گزارش دنا نما، سردار حمید خرمدل در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: هم صدا و سیمای استان نفوذ خوبی در خانه‌ها و بین مردم دارد هم در فضای مجازی، سایت‌ها و نشریه‌ها که از نرم کشوری بالا تر است.

وی تشکری ویژه از اصحاب رسانه استان کرد و گفت: فرهیختگی و بصیرت خوبی سال گذشته نشان دادید که همه عالمانه و با بصیرت در اغتشاشات حضور پیدا کردید و حضور رسانه‌ها در سال گذشته انقلابی و با بصیرت بود که از زحمت همه رسانه‌های استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنگ جهانی دوم و بمباران دو شهر ناکازاکی و هیروشیما توسط آمریکا افزود: بیش از صد هزار نفر در این جنایت کشته شدند اما امروز بعد از چندین دهه مردم ژاپن این کار آمریکا را تمجید می‌کنند که همان جنگ و عملیات روانی است که آمریکا بر روی مردم ژاپن انجام داده و همین اتفاق را صدها برابر برای مردم ما برنامه‌ریزی می‌کنند و انجام می دهند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی که علیه ما برنامه پخش می‌کنند، گفت: چرا دشمن شروع به تخریب ما کرده مگر نمی‌گویند آزادی بیان؟ بحث جای دیگری است امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان، مقاومت مردم و رهبری حکیم به جایی رسیده که یک ابر قدرت به نام آمریکا که نفت ما را بلوکه کرده و دزدیده اما جرات ندارد نفت را پیاده کند که این شکوه و بزرگی ملت ما را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه هر کشوری به جمهوری اسلامی ایران تکیه کرده موفق شده است، گفت: هر کشور و حتی گروهی که به جمهوری اسلامی ایران تکیه کرد موفق شده است چرا که ایران اسلامی یکی از قطب‌های قابل اعتماد و اتکاء است.

 ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جمهوری اسلامی مردم بسیار فهیم و رهبر حکیمی دارد و آمریکا از رهبر ایران مستأصل شده به همین دلیل است که هر برنامه‌ و نقشه‌ای علیه کشور ما تدارک می بینند با شکست مواجه می‌شود.

سردار خرمدل بیان کرد: جمهوری اسلامی امروزه واقعا به جلو می‌رود و به جایگاهی می‌رسد که قابل دست درازی نیست در هیچ زمانی ما به شکوه امروزه نبودیم اما امروزه اگر نفت ما را بگیرند نفت آنها را می گیرند نیروهای ما را بگیرند نیروهای آنها را می‌گیریم ما در آمریکای لاتین بیخ گوش آمریکا با کشورهای این منطقه مذاکره می‌کنیم که همه به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.

 وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقلی است و به همین دلیل دشمن به بهانه‌های مختلف علیه ما برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: فردی که معلوم نیست از کدام دین است و از کجا خط گرفته به حرم مطهر شاهچراغ حمله می‌کند و نشان می‌دهد هر وقت ما به جایگاهی رسیدیم دشمنان شروع به ضربه زدن به ما کردند اما شکست خوردند و این موضوع را در اتاق فکر هم اعتراف کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از این موفقیت‌ها به خاطر شما رسانه‌ها است اما نیاز است رسانه‌ها در این جنگ هوشیارتر باشند وقتی جوان و نوجوان ما گذشته خود را نداند و آمریکا و اسرائیل که در حال فروپاشی هستند را امین خود بداند و از او یاد کند فاجعه بار است.

وی بیان کرد: آمریکا در حال فروپاشی است تمدن‌ها تدریجی شکل می‌گیرند، تدریحی از هم می‌پاشند اختلاف در امریکا و اسرائیل کاملا مشهود است جمهوری اسلامی یک سفینه نجات و مدینه امن است و مرجع و مراد همه مردم دنیا است به همین دلیل به دنبال تخریب هستمد ایران مرکز ثقل است و رسانه‌ها در این مرکز ثقل قدر خود را بدانید. گاهی یک قلم شما کار چندین توپ و تانک را انجام می دهد.

سردار خرمدل با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم است، گفت: ناامید کردن مردم از هر سمی بدتر است باید اقدامات گفته شود در همین سفر دولت به استان ۱۳ هزار میلیارد مصوب شد و در اوج تحریم‌ها کشور در حال کار و سازندگی است اما می خواهند ما را ناکارآمد نشان دهند اگر ناکارامد هستیم چگونه ۴۵ سال مقابل همه توطئه‌ ها و نقشه‌های دشمنان ایستادیم و جهان اسلامی را به جلو می بریم.

وی با بیان اینکه قابل قبول نیست در جامعه دینی به امام حسین (ع) بی‌حرمتی شود، گفت: ایجاد اختلاف قومی و مذهبی در برنامه‌های دشمن است که همه این موارد اخبار دقیقی است که نیاز است رسانه‌ها در این خصوص پای کار باشند، دشمن حتی برای مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه هم برنامه‌ریزی کرده که به انحراف کشیده شود.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد به موضوع انتخابات پایان سال هم اشاره و عنوان کرد: موضع سپاه حتما عدم دخالت به نفع و یا علیه کسی است و هر فردی که در سپاه حکم گرفته نمی‌تواند به نفع و یا علیه کسی ورود کند، اگر چنین موردی جایی مشاهده شد اطلاع دهید تا برخورد کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در سرلوحه کار قرار دارد، گفت: با همکاری بسیج دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی با حضور کاندیدای مجلس برگزار می‌شود، ضمن اینکه زمینه حضور کاندیدا در صدا و سیمای مرکز استان هم فراهم شود.

 وی درخواستی هم از رسانه ها داشت و گفت: مردم خوب و فهیمی داریم اما مردم را به درستی هدایت کنید مروج  فرد نباشیم،گاهی می بینم سایتی و خبرگزاری از یک نفر خوشش نمی‌آید آن را زمین می‌زند ضمن اینکه مردم را به حضور حداکثری ترویج کنید و تخریبی قلم نزنید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوق وضعیت بازار گفت: موضوع بازار پیچیده است متاسفانه برخی گرانی‌ها ریشه بیرونی دارد و باید در مرکزی برای آنها برنامه‌ریزی شود اما آنچه مربوط به ما بوده در شورای تامین برنامه ریزی کردیم و کارهایی هم انجام شد.

سردار خرمدل در پاسخ به برنامه‌ریزی برای کنگره سال آینده گفت: برای کنگره سال آینده از ابتدای سال برنامه‌ریزی کردیم و شهرستانها هم درگیر شدند، ضمن اینکه هفت شب نمایش فاخر چند هزار نفره خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر سلامت انتخابات گفت: سال گذشته هم در راستای سلامت انتخابات کارهایی انجام دادیم.صحبتی با کاندیداهایی انتخابات دارم عده ای هر جایی حاضر می‌شوند در مورد سلامت انتخابات حرف می زنند و سلامت انتخابات را زیر سوال می برند که کار اشتباهی است و ظلم به نظام و خدمتگزاران مردم است، اینطور نیست که این کاندیدا می‌گویند.

وی در خصوص برنامه‌های سپاه برای ترویج ازدواج گفت: یکی از گرفتاری‌ها مردم جهیزیه است که کارهای خوبی در این زمینه و هم در خصوص درمان ناباروری انجام شده است.

مقام  ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه سپاه گفت: اعتیاد بلای خانمان سوزی است برنامه داریم مکانی احداث کنیم که کسانی که دچار اعتیاد شدند علاوه بر اینکه در این مرکز ترک کنند با یک شغل و حرفه‌ای از آن مرکز خارج شوند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.