سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب شد

با حکم استاندار کهگیلویه وبویراحمد سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب شد.

به گزارش دنا نما، سید علی احمدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه صورت گرفته در حوزه بانوان گفت: خانم مدبرنژاد در مدت یکسالی که به عنوان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری منصوب شده بودند خدمات ارزشمند و بی نظیری برای حوزه زنان انجام داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه از رفتن این مدیر توانمند، نخبه، جهادی و پای کار ناراحت هستیم، گفت: به خاطر شرایط زندگی و وضعیت کاری همسر خانم مدبرنژاد با استعفای وی موافقت کردیم.

احمدزاده افزود: بنده تنها به خاطر وضعیت زندگی و شرایط کاری همسر خانم مدبرنژاد که در تهران هستند با استعفای وی موافقت کردم و همه از رفتنشان ناراحت هستیم.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های خانم مدبرنژاد در سطح ملی استفاده شود، گفت: هم معاون امور زنان ریاست جمهوری و هم مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور علاقمند هستند از ظرفیت و توانایی خانم مدبرنژاد در سطح ملی استفاده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سرپرست جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری به مانند گذشته پیگیر برنامه‌های حوزه زنان باشند و از تجربیات خانم مدبرنژاد برای پیشبرد اهداف این حوزه استفاده کند.

در ادامه با حکم استاندار بتول محمدی اصل به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات عاطفه‌السادات مدبرنژاد قدردانی شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.