همایش «شوق رویش» در پاتاوه برگزار شد

همایش بزرگ شوق رویش جمعیت هلال احمر شهرستان دنا با رویکرد کوشش امدادی، جوشش امید و رویش ایمان برای نخستین بار در بخش پاتاوه برگزار شد.

به گزارش دنا نما، مهدی نویدی معاون جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌و بویراحمد روز گذشته، ۲۵ شهریورماه در همایش بزرگ شوق رویش در پاتاوه گفت: طرح شوق رویش در همه کانون‌های جمعیت هلال احمر استان و با رویکرد کوشش امدادی، جوشش امید و رویش ایمان و با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی در مراکز امور جوانان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه جاده پاتاوه به یاسوج یکی از پرترددترین و حادثه خیز‌ترین مناطق استان است و هر روز شاهد حادثه‌های ناگوار هستیم، افزود: ۵۰۰ نفر از جوانان داوطلب هلال احمر شهرستان دنا به مدت یک روز در طرح شوق رویش شرکت کردند و جدیدترین راه‌های کمک‌های اولیه و امدادرسانی را فرا گرفتند.

معاون جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح شوق رویش، از ۲۱ خردادماه همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع)، در همه استان‌ها آغاز شده و تا ۵ مهرماه امسال، ادامه دارد، بیان کرد: در قالب این طرح، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متناسب با شرایط اقلیمی و نیاز استان (امداد و کمک‌های اولیه، مهارت‌های قبل از ازدواج، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های کارآفرینی و کسب‌وکار) برگزار می‌شود.

نویدی در ادامه از راه‌اندازی نمایندگی هلال احمر در بخش پاتاوه خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون ۳ خانه هلال در روستا‌های بُن زرد، بادنگان و لِما بخش پاتاوه با نیرو‌های تخصصی راه‌اندازی شده است.

یادآور می‌شود، در پایان این همایش از مسئولان خانه هلال و مربیان بخش پاتاوه تجلیل شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.