تلاش دشمنان برای سرنگونی نظام و انقلاب راه به جایی نخواهند برد

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که ظهور صورت نگیرد، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که تلاش آنها برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بیهوده بوده و راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش دنا نما، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۳ مهر ماه) در اجتماع مردمی بیعت با امام عصر (عج) که در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: جشن شادی و خوشحالی برای امام زمان (عج) یکی از عوامل تقرب به حضرت مهدی(عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه همه ما بر سر سفره فضل این امام نشسته‌ایم، گفت: نظام تکوین مادی و خاکی همه به برکت وجود و عنایت حضرت مهدی (عج) و ریسمان وصل این عالم با پروردگار و واسطه فیض است.

وی خاطرنشان کرد: امام مهدی (عج) مثل خورشید بر همه می‌تابد، زیرا خورشید به عالم انسانی تنها اختصاص ندارد، بلکه برای همه موجودات آفریده شده است.

آیت الله حسینی ادامه داد: امروز بقای عالم به بقای حجت خدا حضرت مهدی(عج) بوده و خداوند عمر وی را طولانی کرد تا همه آرزوهای انبیا در عالم انسانیت که به واسطه ظلم‌های حکومت جور و شرایط مهیا نشد را این امام بزرگوار محقق کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: خداوند امام زمان(عج) را ذخیره‌ای برای پایان قهقرایی که ملت‌ها در طول تاریخ با آن مواجه بودند و همچنین پایان ظلم و بی‌عدالتی در دنیا قرار داده است.

وی با اشاره به شبهه‌ای که در مورد مدت زمان عمر حضرت مهدی موعود (عج) مطرح می‌شود، افزود: به اذن خداوند حضرت نوح بیش از هزار سال عمر داشت، همچنان که شیطان نیز از زمانی که خلق شد تاکنون زنده مانده و از بین نرفته است.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه حضرت عیسی علیه السلام نیز نمرده و هم اکنون بیش از ۲۰۲۳ سال عمر داشته، اظهار کرد: زمین نیز از مدت زمانی که به وجود آمده تاکنون نمرده و زنده و پایدار است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه وقتی اراده خداوند بر بقای موجودی باشد حتماً این کار عملی خواهد شد، بیان کرد: ما باید آمادگی لازم برای مدیریت، رهبری و حکم امام زمان (عج) را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز آمادگی لازم جهانی اتفاق افتاده و همه باید بدانند که ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف حتمی بوده و اتفاق خواهد افتاد.

آیت الله حسینی یادآور شد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از وظایفی است که نباید اجازه دهیم به دست ستمگران و ظالمان بیفتد.

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که ظهور صورت نگیرد، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که تلاش آنها برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بیهوده بوده و راه به جایی نخواهند برد.

وی گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است، خداوند همه دشمنان انقلاب و نظام را نابود خواهد کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.