کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات دوازدهم در کهگیلویه و بویراحمد مشخص نشده است

رئیس شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات دوازدهم در این استان مشخص نشده است.

به گزارش دنا نما، “شیخ صفدر پناهی” در دومین نشست شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور برخی از اعضای این شورا در مسجد “حضرت فاطمه زهرا (س)” یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: رَصد دقیق همه جریانات را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در برنامه کاری داریم و در جلسه آینده، تصمیم گیری‌های مرتبط با انتخابات را خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه، اعضای شورای وحدت، ارزش ها، مطالبه گری و یا مصداق ها را باید معرفی کنند تا در آینده برای مشخص کردن کاندیداهای نهایی جریان اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گیری بکنیم، یادآور شد: در خصوص معرفی نهایی کاندیداهای شورا، فعلا صبر می‌کنیم تا تایید صلاحیت‌ها مشخص شود.

رئیس شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعد از اعلام صلاحیت‌ها، با تشکیل جلسه، از همه اعضای شورا کمک می‌طلبیم و شورای وحدت بر اساس وظایف دینی و مردمی، اقدامات لازم را برای معرفی کاندیداهای نهایی خود انتخابات دوازدهم در استان انجام می‌دهد.

پناهی، آرای مردم را حق الناس خواند و تاکید کرد که مردم باید در کمال آرامش و بعد از آن با آسایش خاطر و خیال راحت، رای دهند و فراهم کردن بسترهای آرامش خاطر مردم از وظایف مُجریان است.

وی از وجود برخی دغدغه‌ها در راستای برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهار داشت: ما سازمان‌های نظارتی را به تقوای الهی دعوت می‌کنیم و از آنان می‌خواهیم دقت‌های لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم داشته باشند.

طایفه ای شدن انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد پُر رنگ تر از گذشته شده است

رئیس شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات های یازدهم و دهم در این استان اشاره و ادامه داد: در دو دور گذشته انتخابات، مسیر انتخابات بسمت و سوی جریان طایفه‌ای مُنحرف شد و این مُنحرف شدن مُختص این دور از انتخابات نیست.

پناهی گفت: در ادوار گذشته انتخابات این انحراف شروع و الان به بدترین شکل رسیده است و این درحالیست که اگر قبلا، انتخابات بسمت نخبه گرایی می رفت اکنون انتخابات بسمت و سوی کاندیداهایی که دنبال فاتحه خوانی هستند، نمی رفت.

وی با اظهارتاسف از اینکه بحث طایفه ای شدن انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال پُر رنگ شدن است، تصریح کرد: ما معتقدیم نمایندگان استان در مجلس باید از نیروهای مُتفکر و خلاق شکل بگیرد.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه اگر مُجریان و ناظران انتخاباتی بر خلاف مصلحت کشور به گرایش های خود بپردازند، روز قیامت مدیون هستند، گفت: ما از نیروهای امنیتی و دستگاه‌های نظارتی مُصرانه می خواهیم حواس شان به صندوق های آراء که  ناموس مردم است، باشند.

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود از اعضای شورای وحدت اصولگرایان خواست مواظب دسیسه‌ها و نیرنگ های سیاسی باشند.

حضور مُدیران در شورای وحدت اصول‌گرایان، منع قانونی ندارد/ استاندار موافق شورای وحدت است 

وی گفت: شورای وحدت و در راس آنها جامعه روحانیت استان قرار دارد که تلاش خواهیم کرد وحدت و انسجام میان دو جریان باشد و اقداماتی که باعث ارتقای همسویی شود تقویت خواهد شد.

رئیس شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد، حضور مدیران در این شورا را غیرقانونی ندانست و ادامه داد: شورای وحدت چون یک حزب نیست، حضور مسئولان و مدیران در جلسات ما  منعی ندارد.

پناهی تاکید کرد: حضور مدیران در شورای وحدت اصولگرایان باعث می شود که این مدیران هم پاسخگو باشند و هم به پویایی جریان انقلابی کمک می کنند.

“علی اکبری تبار” دبیر شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهارداشت: استاندار از فعالیت شورای وحدت اصول‌گرایان استقبال کرد.

لازم به ذکر است، در استان کهگیلویه و بویراحمد، تشکل‌های سیاسی اصول‌گرایان به شورای وحدت و شورای ائتلاف تقسیم شده است.

“شیخ مُحمد غفاری” هفته گذشته جایگزین “ستار هدایتخواه” در ریاست شورای ائتلاف شد و ریاست شورای وحدت اصول‌گرایان استان نیز برعهده”شیخ صفدر پناهی” است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.