غبارروبی گلزار مطهر شهدای بنستان با حضور دکتر مقدم و همراهی جمع کثیری از مردم

آئین غبار روبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای روستای بنستان بخش پاتاوه در شهرستان دنا به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز مادر با حضور دکترنستهن مقدم برگزار شد.

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دکتر نستهن مقدم و صدها نفر از مردم شهید پرور بویراحمد دنا و مارگون گلزار شهدای روستای بنستان را گلباران و عطرافشانی کردند.

دکتر نستهن مقدم ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای دفاع مقدس بخصوص ده شهید روستای بنستان گفت: امنیت و استقلال این مرز و بوم مذیون جان فشانی شهداست و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

دکتر مقدم سردار سلیمانی را نماد مبارزه با تروریسم جهانی یاد کرد و گفت: نه تنها ملت ایران اسلامی بلکه همه آزادگان و ستمدیدگان جهان ایشان را از یاد نخواهند برد و سردار سلیمانی با شهادت خود مکتب حاج قاسم را به یادگار گذاشت که امروز شاهدیم مردم با عشق و علاقه پیرو این مکتب هستند.

در این مراسم معنوی دکتر نستهن مقدم با مادران شهدای روستای بنستان دیدار و گفتگو کرد و روز مادر را به آنان تبریک و گفت و بیان کرد: مادرانی که چنین فرزندانی تربیت کرده اند که جان خود را برای امنیت و آرامش کشور و دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی نثار مرده اند، به گردن همه آحاد جامعه حق مادری دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی خار چشم دشمنان و منافقان کوردل شده است که از هر طریقی سعی در خدشه وارد نمودن به این اتحاد می کنند که می طلبد با هوشیاری مراقب توطئه چینی ها و دسیسه های خارجی باشیم.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.