آغاز عملیات جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سی‌سخت و کم‌کاری برخی دستگاه‌ها

عملیات جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سی‌سخت مرکز شهرستان دنا آغاز شد.

به گزارش دنا نما، ضرب‌الاجل دادستان دنا جواب داد و عملیات زنده گیری و جمع آوری سگ های ولگرد از روز گذشته در سطح شهر سی‌سخت شروع شد.

مهدی یکتاپرست شهردار سی‌سخت کرد: شهرداری سی سخت در چند ماه گذشته طبق مصوبه شورای سلامت و جلسه پیشگیری از وقوع جرم مبنی بر جمع آوری سگ های ولگرد و ساماندهی آنها اقدام کرد و مکانی را برای نگهداری این سگ ها آماده و سپس شروع به جمع آوری آنها کرد.

شهردار سی سخت با بیان اینکه در این عملیات فقط شهرداری به وظیفه اش عمل کرد و بقیه ارگانها شانه خالی کردند گفت: شهرداری توانست بیش از ۲۰۰ قلاده سگ را جمع آوری ولی هیچ یک از ارگانهای دیگر که قرار بود شهرداری را همراهی کنند با شهرداری همکاری نکردند و شهرداری تنها ماند.

یکتاپرست اظهار داشت: عملیات جمع آوری سگ های ولگرد از سطح شهر سی سخت به خوبی در حال پایان بود که به هر دلیل سگ هایی که جمع آوری و در کمپ نگهداری می‌شدند توسط شخص یا اشخاصی فراری داده شدند.

وی گفت: با پیگیری‌های دادستان دنا، سپاه ناحیه دنا و همکاری کارگروه جمع آوری سگ های ولگرد شهرداری نسبت به این امر اقدام کرد که از شهروندان هم انتظار می‌رود که با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه سریعتر سگهای ولگرد ساماندهی شوند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.