۳۶۴ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد جذب می‌شوند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از استخدام ۳۶۴ نفر آموزگار، دبیر و هنرآموز در قالب ماده ۲۸ خبر داد.

به گزارش دنا نما، ایمان سبحان نژاد گفت: زمان ثبت نام آزمون استخدامی از ۹ تا ۱۵ بهمن ماه پیش بینی شده و داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ می توانند نسبت به ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

وی به سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون استخدامی اشاره کرد وگفت: ۱۹۷ نفرآموزگار ابتدایی جذب خواهند شد که ۱۱۳ نفر از آنان مرد و ۸۴ نفر زن خواهد بود.

سبحان نژاد افزود: در آزمون دبیری و هنرآموزی سهمیه استان ۱۶۷ نفر می است که ۱۰۰ نفر مرد و ۶۷ نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی آموزگاری در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد گفت: پس از برگزاری آزمون و اعلام نتیجه از طریق سایت سازمان سنجش، تمهیدات لازم بر اساس اسناد بالادستی و با رعایت تمامی ضوابط و قوانین و تشکیل گارگروه با دبیری مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل برای طی شدن صحیح و دقیق فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش پذیرفته شدگان بر اساس جدول زمانبندی که از طریق امور اداری اطلاع رسانی خواهد شد به کار گرفته می شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: در مجموع در دولت سیزدهم تا کنون ۱۲۱۰ نفر در استان از طریق ماده ۲۸ ،دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی جذب آموزش وپرورش استان شدند که اقدامی بی نظیر و برگ زرینی از عملکرد دولت مردمی ایران قوی بوده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.