غریب پور حضورش در انتخابات مجلس را تکذیب کرد

دنا نما: در حالی که تا انتخابات آتی مجلس در اسفندماه هنوز زمان زیادی باقی مانده است اما بازار شایعات و البته فعالیت های کاندیداهای این کارزار در استان گرم است. در یکی از این حواشی و شایعات از کاندیداهای احتمالی طیف اصلاح طلب در حوزه بویراحمد، نام خداداد غریب پور فرماندار یاسوج در دولت اصلاحات، مدیرعامل پتروشیمی شازند به میان می آید که از جمله افراد موثر و شناخته شده این جریان در استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از سایت استان؛ هر چند در ماه های گذشته بارها در سایت های خبری و محافل سیاسی این موضوع مطرح شده و هر بار غریب پور با قاطعیت تمام از اساس این مساله را تکذیب کرد. وی درباره خبر اعلام کاندیداتوری خود گفت که این اخبار همچون دفعات قبل این خبر  کاملا بی اساس است. وی در عین حال به یک جمله اکتفا کرد که «فقط آقای سید باقر موسوی»

به نظر می رسد به همین خاطر باید فعلا از مطرح کردن گزینه هایی مثل غریب پور خودداری کرد و تنها کاندیدای مورد نظر این جریان را سید باقر موسوی دانست. مسالهای که اگر چه روشن است اما گمانه هایی که پیرامون عملکرد شورای نگهبان در تائید صلاحیت ها وجود دارد می تواند صورت ماجرا را کمی دستخوش تغییر کند و لزوم وجود گزینه های دیگری را برای حضور در انتخابات از سوی جریان اصلاحات استان محتمل دانست. مسئله ای که مطمعنا بزرگان این جریان در کشور به فکر آن هستند و برای آن برنامه ای دارند. هر چند طبق گفته چند روز گذشته یکی از اعضای این تشکل تنها در استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است که شورای مشورتی اصلاحات تشکیل نشده و علاقه مندان این جریان منتظر هستند هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.