بانوی کهگیلویه و بویراحمدی در جمع برگزیدگان کاراته کای کشور

دنا نما: رئیس هیئت کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور بانوی کاراته‌کای کهگیلویه و بویراحمدی در جمع ۱۹ برگزیده کاتای کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ رحیم محمودزاده اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد با کمی توجه بیشتر خواهد توانست یکی از قطب‌های برتر کاراته کشور در دو رده آقایان و بانوان شود.

این مسئول افزود: با توجه به پتانسیل خوب بانوان کاراته‌کا در استان و درخشش در مسابقات کشوری، شاهد حضور تعدادی از بانوان کاراته‌کای استان در تیم‌ ملی کاراته هستیم.

وی بیان کرد: به طوری که از سوی فدراسیون کاراته کشور خانم نسترن عزیزی‌صدر به اردوی انتخابی تیم ملی کاتای دختران دعوت شده که با حضور ۱۹ نفر از برترین‌های کاتای بانوان کشوری برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته استان در ادامه گفت: با توجه به شناختی که از ورزشکاران خود داریم امیدواریم بتوانند با درخشش در این اردو جواز عضویت در تیم ملی کاراته بانوان کشور را کسب کنند.

محمودزاده ادامه داد: اردوی انتخابی تیم ملی کاتای بانوان کشور روز ۳۱ شهریورماه در سالن کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

وی نقش آموزش در ارتقای سطح کاراته‌ استان را مهم و ضروری برشمرد و از برگزاری کلاس‌های آموزش داوری و مربیگری در جهت ارتقای سطح دانش ورزشکاران، مربیان و داوران استان در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس هیئت کاراته استان اظهار داشت: امیدوراریم با حضور ورزشکارانی همچون خانم عزیزی و تلاش و پشتکار سایر مربیان و داوران شاهد رسیدن ورزش کاراته استان به جایگاه اصلی خود در کشور باشیم.

محمودزاده یکی از افتخارات این رشته را حضور محمدرشید چترروز داور بین‌المللی کاراته عنوان کرد و گفت: بی‌شک حضور چترروز به عنوان یکی از داوران بین‌المللی می‌تواند از افتخارات این رشته در کشور باشد و خواهد توانست سکوی پرتاب دیگر داوران استان در عرصه قضاوت مسابقات کشوری و بین‌المللی باشد.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.