شهرستان دنا نیازمند کمک خیرین مدرسه‌ساز است

دنا نما: معاون فرماندار دنا با بیان اینکه مدرسه‌سازی در اولویت کارهای خیرخواهانه قرار دارد، گفت: شهرستان دنا بیش از همیشه نیازمند کمک خیرین مدرسه‌ساز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ نادیا صداقت در آیین افتتاح مدرسه خیرساز  منطقه کریک اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز در کشور تاکنون کارهای بزرگ انجام داده‌اند و با همه توان به کمک نظام تعلیم و تربیت آمده‌اند.

معاون فرماندار شهرستان دنا با بیان اینکه در کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌های گذشته تاکنون در هر منطقه و نقطه‌ای اقدامات خیرین مدرسه‌ساز قابل مشاهده است، افزود: برای نمونه اهدای چندین مدرسه پیش ساخته در سال‌جاری به مناطق محروم استان از اقدامات بزرگ آن‌ها بوده است.

وی افزود: با همه این کمک‌ها استان و شهرستان دنا نیازمند حضور و ورود بیش از پیش خیرین به صحنه مدرسه‌سازی است.

صداقت با تاکید بر لزوم توجه به اقدامات خیرین به خصوص در زمینه توسعه و ارتقای سطح آموزش، افزود: اقدامات خیرخواهانه به‌ویژه ساخت مدرسه برای تحصیل دانش‌آموزان، فرهنگ ایثار و گذشت را در بین آنها ترویج می‌دهد.

فرزند فاطمه میرزا بزرگ، خیر مدرسه‌ساز که به نیابت از مادرش در این افتتاحیه حضور داشت اظهار کرد: سنت پیغمبر کمک به امر تعلیم و تعلم است.

وی گفت: امیدوارم مسئولان در حفظ و حراست از مدارس همکاری لازم را داشته باشند و از این مکان‌های مقدس به خوبی استفاده کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.