سخنان بی پرده فرماندار سابق بویراحمد

دنا نما: فرماندار سابق بویراحمد گفت: مایه خوشنامی دولت تدبیر و امید در بویراحمد بودم و به خود نمره قبولی می‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ هوشنگ یاری‌پور  در مراسم تودیع خود با تسلیت شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: خداوند به من عنایت کرد تا خدمتگزار مردم باشم.

وی گفت: مسئولیت‌ها امانتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به خادمان ملت می‌دهد و بنده به عنوان نماینده دولت در شهرستان امانتی بزرگ بر دوش داشتم که آن را به سر منزل مقصود رساندم.

فرماندار سابق شهرستان بویراحمد گفت: در فرمانداری ظرفیت‌های این شهرستان را شناسایی کردم و بر اساس ظرفیت‌های مردمی این ظرفیت‌ها را شکوفا کردم.

وی اذعان کرد: با توجه به شعار دولت تدبیر و امید که اعتدال در راس آن قرار دارد با عقلانیت و پرهیز از افراط و تفریط و رعایت اصل امانت‌داری در مدت ۲۰ ماه جلب اعتماد مردم را به نظام و دولت و جایگاه فرمانداری داشتم.

یاری‌پور گفت: یک زمان بود که در فرمانداری‌ خرید و فروش می‌شد و سلب اعتماد مردمی به وجود آمده بود که این اعتماد را برگرداندم.

فرماندار سابق بویراحمد به شعاری که سرلوحه کار خود قرار داده بود اشاره کرد و گفت: با همه جناح‌ها و افراد نهایت تعامل را داشتم و برای جلب نظر سیاسیون گامی برنداشتم.

وی گفت: در برابر تمامیت‌خواهان ایستادگی کردم و دین خود را برای دنیای آن‌ها پایمال نکردم.

این مسئول با بیان اینکه همچنان در جریان اصیل اصلاح‌طلبی و همراه با جریان دولت تدبیر و امید هستم، خاطرنشان کرد: مایه خوشنامی دولت تدبیر و امید در بویراحمد بودم و به خود نمره قبولی می‌دهم چراکه در نظام جمهوری اسلامی فرماندار باید امانت‌دار باشد و لذا در دوران خدمتگزاری خیانتی از من سر نزد.

یاری‌پور خاطرنشان کرد: در توزیع اعتبارات تنها به نیازها و اولویت‌ها توجه کردم و هیچ‌گاه بزرگنمایی و جنجال نداشتم.

وی گفت: در تمامی کارها که انجام می‌دادم با مافوق خود هماهنگ بودم و از فرصت‌ها برای پیشرفت شهرستان به خوبی استفاده کردم.

این مسئول ادامه داد: بزرگترین خواست مردم حل مشکلات معیشتی و اشتغال بود که همه آن‌ها به تنهایی از عهده من خارج بود اما نیاز است تا مسئولان و نمایندگان برای رفع این مشکلات طرحی نو دراندازند.

فرماندار سابق بویراحمد با بیان اینکه بعضی از من انتظار جا‌به‌جایی حق و ناحق را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: من در مقابل این خواسته‌ها ایستادگی کردم و از بین دو گزینه رفتن و ماندن ترجیح بر رفتن دادم.

این مسئول با قدردانی از نماینده بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: از زارعی قدردانی می‌کنم که در عزل و نصب من نقش داشت.

وی گفت: زارعی در همان روزهای نخست از من برای حضور در فرمانداری نظرخواهی کرد که من به او گفتم صداقت در دستور کار من است که وی هم پذیرفت.

فرماندار سابق بویراحمد در پایان با توصیه به معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به خاطر میخی نباید نعلی و به خاطر نعلی اسبی و به خاطر اسبی لشکری و به خاطر لشکری کشوری سقوط کند.

یاری‌پور گفت: وزارت کشور دولت تدبیر و امید باید امانتداری در حفظ رای مردم داشته باشد و مبادا به خاطر دنیای دیگران دین خود را خراب کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.