شش پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شود

دنانما: مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش پروژه ورزشی در اردیبهشت ماه سال آینده در استان افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، جهانبخش ایزد پور یکی از این پروژه ها را پروژه سالن چند منظوره ۱۲۰۰ نفری دهدشت عنوان کرد و افزود: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در زمینی به مساحت ۲۹۰۰ متر مربع در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۵ درصد است، اظهار داشت: پروژه چمن مصنوعی روستای سپیدار، سالن ورزشی روستای تنگاری دشت روم، سالن ورزشی کرد لاغری، چمن مصنوعی روستای منصور خانی کاکان و چمن مصنوعی استادیوم شهید بشارت گچساران از دیگر پروژه های افتتاحی در سال آینده است.

وی افزود: این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و نفت در دست احداث هستند.

ایزدپور با بیان اینکه پروژه بزرگ چمن مصنوعی فوتبال شهید بشارت گچساران ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۸۸۰۰ متر مربع از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در دست احداث است.

وی پروژه چمن مصنوعی روستای سپیدار مرکزی با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع را دیگر پروژه افتتاحی سالآینده عنوان کرد و گفت: اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه ۲۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات خاص وزارت نفت است.

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست اجرا است.

ایزدپور تصریح کرد: سالن ورزشی چند منظوره روستای تنگاری یکی دیگر از پروژه های در دست احد اث است که این سالن ورزشی با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان از محل اعتبارات ملی تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی سالن ورزشی روستای کرد لاغری یاسوج با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع را از دیگر پروژه های در دست احداث این سازمان عنوان کرد.

ایزدپور افزود: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه یک میلیارد و دویست میلیون تومان است که از محل اعتبارات ملی تامین شده و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: پروژه چمن مصنوعی روستای منصور خانی کاکان نیز با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان تاکنون ۹۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد و در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در دست احداث است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.