افزایش ۱۵ درصدی کرایه مسافربری‌های برون‌شهری در آستانه سال جدید

دنا نما: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۵ درصدی کرایه مسافربری‌های برون‌شهری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی خوان‌پایه در نشست ستاد خدمات سفر استان افزود: هر ساله و در آستانه سال جدید شاهد اعلام نرخ جدید مسافربری‌های برون‌شهری هستیم که در آستانه سال ۹۵ نرخ کرایه مسافربری‌های برون‌شهری در استان ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: نرخ کرایه تاکسی‌های برون‌شهری از تاریخ ۱۹ اسفند ماه و نرخ کرایه اتوبوس‌های برون‌شهری از ۲۵ اسفند ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی صحیح موجب کاهش تصادفات در ایام نوروز می‌شود، افزود: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها جهت تبلیغات و اطلاع‌رسانی صحیح با همکاری صدا و سیمای مرکز استان برنامه‌های آموزشی تهیه و تدارک دیده که از امروز تا آخر اسفند ماه این برنامه‌ها به روی آنتن می‌رود.

خوان پایه با اشاره به نظارت حمل و نقل و پایانه‌های استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اضافه کرد: مسافران نوروزی می‌توانند بلیت‌های خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.