وزیر صنعت ،معدن و تجارت از بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور بازدید کرد

دنا نما: در سفر ریاست جمهوری به پایتخت طبیعت ایران، شهر یاسوج؛ گروه صنایع غذایی کوبودنا بعنوان شاخص صنعتی و کارآفرینی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، طی بازدید مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور و هیئت همراه ایشان از مجموعه کارخانه جات گروه صنایع غذایی کوبودنا، تحسین ایشان برانگیخته شده و با توجه به اینکه بنای این مجموعه را خود ایشان کلنگ زنی کرده، پیشرفت و توسعه این مجموعه را مورد ستایش عاملان و تلاش های مدیر دانسته است.

وی با تشکر از خانواده بزرگ باقری بخاطر توسعه واحد های صنعتی در سطح استان و همچنین اشتغال زایی و کارآفرینی، حمایت از این واحد های صنعتی که نقش مهمی در ایجاد رونق اقتصادی را دارند، لازم دانسته و همه دستگاه های دولتی مرتبط را موظف به حمایت و همکاری با این واحد ها وا داشته است.

گروه صنایع غذایی کوبودنا بعنوان اولین شرکت دانش بنیان ایران در حوزه صنایع غذایی، توانسته است ماموریت خود را در زمینه سلامت غذایی به خوبی ادا کرده و در حال تلاش بر روی محصولاتی است که جامعه هدف آن بیماران خاص می باشد.

کوبودنا که بعنوان بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور و همچنین اولین تولید کننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه است، یکی از اهداف خود را استفاده از گیاهان دارویی موجود در سطح استان مطرح کرده که این مهم نه تنها باعث بالا رفتن ظرفیت های اقتصادی استان شده، بلکه زمینه صادرات را به زودی ایجاد خواهد کرد و رئیس جمهور با بیان اینکه ” کهگیلویه وبویراحمد می تواند قطب گیاهان دارویی ایران باشد” بر اهمیت این موضوع مهر تایید زده است.

مدیرعامل کوبودنا دکتر بهرام باقری، با شعار تغذیه و سلامت، تمامی توجه مسئولین را منعطف به سلامت مصرف کنندگان کرده و مهمترین هدف خود و مجموعه اش را، همین امر دانسته است.

وی با بیان اینکه کوبودنا با بکارگیری نخبگان علمی و صنعتی در مجموعه خود و ایجاد بستر تحقیقاتی قدرتمند در راستای تحقق آرمان های خود گام برداشته و زمینه های آموزشی را نیز برای سایر موسسات دولتی و غیر دولتی آماده می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.