دستگیری متجاوز به بستر رودخانه بشار در «سرتنگ توت نده» شهرستان دنا

دنا نما: در راستای حفاظت و صیانت از حریم و بستر منابع آب، با شناسایی به موقع مامورین گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان دنا و با همکاری مامورین انتظامی فرد متجاوز به حریم رودخانه دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ در راستای حفاظت و صیانت از حریم و بستر منابع آب و با شناسایی بموقع مامورین گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان دنا با همکاری فرماندهی و مامورین انتظامی کلانتری سی‌سخت در محدوده رودخانه بشار واقع در روستای سرتنگ توت نده اقدام به توقیف یک دستگاه لودر و بازداشت راننده لودر و فرد متصرف بستر شد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان دنا با اعلام این خبر از دستگاه قضایی شهرستان دنا و نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: بستر رودخانه‌ها بر اساس قانون توزیع عادلانه آب متعلق به تمامی آحاد جامعه بوده و حفاظت و صیانت از حریم و بستر را وظیفه تمامی افراد جامعه است.

محسن ظهیرنژاد فزود: هرگونه دخل و تصرف در محدوده حریم و بستر موجب افزایش خسارت ناشی از سیلاب می شود.

وی بااشاره به وسعت و پراکندگی رودخانه ها و منابع آبی و حجم گسترگی حوزه کاری منابع آب در سطح شهرستان و وجود برخی مشکلات از جمله کمبود نیرو و کمبود گروه های گشت و بازرسی و عدم وجود امکانات مناسب، همکاری بیش از پیش کشاورزان، دهیاران و تمامی ذینفعان حاشیه رودخانه ها را خواستار شد.

ظهیرنژاد نیز به گزارش به موقع تخلفات به اداره منابع آب جهت پیشگیری و جلوگیری بموقع از تخلفات تاکیید کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.