تاکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی در زمان مراجعه به جایگاه‌های سوخت

مدیرکل پخش فرآورده‌‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد به مردم توصیه کرد در زمان مراجعه به جایگاه‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

به گزارش دنا نما، سالار خشایی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در تمامی ‌جایگاه‌ها سوخت کارت اضطراری بنزین وجود دارد، گفت: کسانی که خودروی نوشماره دارند یا افرادی که درخواست المثنی کردند می‌توانند از این کارت استفاد‌ه کنند.

 مدیرکل تامین و توزیع پخش فرآورده‌‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای سیاست دولت مبنی بر جلوگیری از قاچاق سوخت و بهبود نظام توزیع از مردم تقاضا داریم در زمان مراجعه به جایگاه‌های سوخت از کارت شخصی استفاده کنند و کارت اضطراری بیشتر برای کسانی است که خودروی نوشماره دارند یا تقاضای المثنی کردند.

وی با بیان اینکه تاکید می‌کنیم کسانی که به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کنند از کارت سوخت شخصی استفاده کنند عنوان کرد: کارت‌های شخصی ۲۱۰ لیتر بنزین دارند که ۶۰ لیتر با قیمت ۱۵۰۰ و ۱۵۰ لیتر با قیمت سه هزار تومان تومان است.

 این مسوول با اشاره به اینکه یکی از دلایل ازدحام در جایگاه‌های سوخت به دلیل وجود مسافران و گردشگران تابستانی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه مرکز استان خوش آب و هوا است مسافران و گردشگران این شهر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند به همین دلیل شاهد حضور آنها در جایگاه‌های سوخت هستیم.

وی با تکذیب گران شدن بنزین گفت: جایگاه‌های سوخت روال عادی را طی می‌کنند و اگر جایگاه‌ها شلوغ به نظر می‌رسند به دلیل گردشگر پذیر بودن مرکز استان است و در شهرهای گرمسیری چنین موردی را شاهد نیستیم.

 وی در پایان از مردم خواست در زمان مراجعه به جایگاه‌های سوخت حتماً از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.