انتقاد شدید معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران رسانه‌گریز

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران رسانه‌گریز به شدت انتقاد کرد.

به گزارش دنا نما؛ نشست برگزاری برنامه‌های هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و با حضور برخی از اعضا برگزار شد.

در این نشست سید جواد هاشمی مهر با بیان اینکه می‌بایست در چنین برنامه‌هایی همه مدیران مدعو حضور پیدا کنند تا برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد یادآور شد: از برنامه‌های مهم در طول سال بزرگداشت شهیدان رجایی باهنر و هفته دولت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه افزود: دشمن به جد پیگیر تضعیف دولت جمهوری اسلامی است تا وانمود کند دولت توانایی اداره و مدیریت کشور را ندارد.

این مسئول گفت: با همه توطئه‌های دشمنان؛ جمهوری اسلامی با اقدامات بی‌نظیر خود این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه باید با استفاده از اسلحه جهاد تبیین دستاوردهای دولت را برای مردم تبیین کنیم گفت: مسئولان باید در این هفته با مردم حرف بزنند هر چند دچار مشکلات معیشتی هستند اما می‌دانند چه کارهای بزرگ عمرانی در سطح کشور و استان انجام شده و اکنون کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه قرار دارد.

وی افزود: در حوزه‌های زیرساختی مثل آب برق و گاز و راه در همه نقاط استان کارهای گسترده‌ای در حال انجام است لذا باید فرمان رهبری در زمینه جهاد تبیین در هفته دولت به خوبی انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید به جد پاسخگوی رسانه‌ها باشند گفت: چرا باید بعضی از مدیران در مواجهه با رسانه‌ها هراس داشته باشند مگر رسانه‌ها چه اقدامی انجام می‌دهند اگر گاهی مدیری را نقد می‌کنند دلیل اصلی این نقد خود مدیر مدیران هستند که جوابگوی رسانه‌ها نیستند و اطلاع رسانی نمی‌کنند لذا به غیر از این دلیلی وجود ندارد که رسانه‌ها مدیران را تخریب کنند.

وی در ادامه گریزی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی زد و گفت: باید از اکنون خدمات دولت جمهوری اسلامی را برای مردم به خصوص در روستاها تبیین کنیم زیرا وقتی مردم بدانند چنین کارهایی انجام می‌شود مشارکت بیشتری در انتخابات خواهند داشت.

هاشمی مشارکت مردم را تیری بر قلب دشمن دانست که به دنبال جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رای است و گفت: خوشبختانه مردم ما مردمی بصیر و آگاه هستند.

وی در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست ریز افتتاحیه‌ها و کلنگ زنی‌های خود را در اختیار رسانه‌ها و صدا و سیما قرار دهند همچنین از دستگاه‌های اداری خواست تا فضاهای محیطی خود را متناسب با هفته دولت آراسته کنند و شهرداری‌ها هم میادین و فضاها را متناسب با این هفته مزین کنند همچنین میز خدمت به نام میز ارتباطات مردمی در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد و مسئولان باید به دیدار خانواده شهدا بروند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.