هشدار دادستانی به مسوولان آموزش و پرورش به دلیل وجود مدارس ناایمن

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اماکن آموزشی ناایمن استان باید بازسازی و ایمن سازی شوند.

به گزارش دنا نما، حامد رهبر در بازدید از مدارس شهرستان بویراحمد از وضعیت نامطلوب برخی مدارس انتقاد کرد و گفت: در بازدیدهای سرزده وضعیت برخی مدارس از حیث ایمنی و تاسیسات قابل قبول نبود که موارد لازم به مسوولان آموزش و پرورش تذکر داده شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به حوادث گذشته در برخی مدارس ناشی از ناایمنی ساختمان‌ها افزود:اماکن آموزشی ناایمن استان باید بازسازی و ایمن سازی شوند.

رهبر با بیان اینکه در صورت عدم رفع ایرادهای موجود علیه مسوولان مدارس اعلام جرم خواهد شد، گفت: وجود هرگونه نارسایی در مدارس غیر قابل قبول است.

وی بیان کرد: : مدیران در قبال حوزه تحت مسئولیت خود پاسخ‌گو هستند و در صورت احراز ترک فعل، مورد تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف مطلوب در تعلیم و تربیت دانش آموزان باید زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی در اولویت قرار گیرد، گفت: در صورت عدم اقدام قانونی برای رفع مشکلات و نواقص و ایرادات مدارس از سوی معاونت پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان، علیه مدیران مربوطه در مجموعه آموزش و پرورش از بابت ترک فعل، اعلام جرم خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.