مدیران پای خبرنگاران را به دلیل نقدهای منصفانه به دادگاه باز نکنند

دنا نما: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقد منصفانه از رسالت‌های اصحاب رسانه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، فتاح محمدی ظهر امروز در نشست مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: عوامل متعددی از جمله مسائل دیپلماتیک، سیاسی، فرهنگی و رسانه در تامین قدرت یک جامعه نقش موثری دارد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌ها را تیغ دو لبه دانست و با اشاره به انجام کار فرهنگی توسط رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها در ایجاد قدرت و همچنین مهار فساد ناشی از قدرت نقش بسزایی دارند.

وی رسانه را مهمترین ابراز قدرت یک جامعه دانست و افزود: اصحاب رسانه نقش اساسی در توسعه یک کشور دارد و با نقد و همچنین تشویق‌های خود موجب اصلاح نواقص دارد که نقد منصفانه از رسالت‌های اصلی یک رسانه است که باید مبتنی بر مصالح و منافع عمومی باشد.

این مسؤول با بیان اینکه نقد منصفانه سبب پیشرفت و توسعه می‌شود، گفت: در آستانه روز خبرنگار انتظاری که از مدیران می‌رود این است که مدیران پای خبرنگاران را به دلیل نقدهای منصفانه به دادگاه باز نکنند و تنها در صورت هتک حرمت و افترا حق شکایت دارند.

در پایان این نشست؛ انتخابات شورای روابط عمومی‌ها برگزار شد و مصیب حیدری، علی‌اکبر پاک، ضرغام علیبازی، زینب الهی، یگانگی اصل و رحیم بنام به عنوان اعضای جدید شورای روابط عمومی‌های استان مشخص شدند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.